Vegan Viebes

VegPet

Anonymous

שחרור בעלי חיים ישראל

תנו לחיות לחיות

צער בעלי חיים רמת גן

המרכז הלאומי להשתלות

 

ברוכים הבאים לבודהה בורגרס

אוכל צמחי הוא בריא לנו, וגם לאחרים (הרצאה מאת גארי יורופסקי),
ואף לכדור הארץ שלנו. ויש עוד סיבות טובות נוספות.

פסח 2014: סניף הכיכר וחיפה יהיו פתוחים,
סניף יהודה הלוי, רעננה ואילת יהיו סגורים


זמני פתיחה פסח סניף יהודה הלוי:
סגורים מיום ב', ערב פסח, עד צאת שביעי של פסח, כלומר פותחים שוב ב-19.50.

זמני פתיחה פסח סניף הכיכר:
יום ב', ערב פסח, ויום א' ערב שביעי של פסח, פתוחים עד 15.00.
יום ד' ויום ה' פתוחים רגיל, יום ו' ושבת סגור. יום ב', צאת שביעי של פסח, פתוחים מ-18.00.

זמני פתיחה פסח סניף חיפה:
פתוחים בחול המועד מיום ד' עד שבת רגיל. סגורים ביום ב', ערב פסח, יום ג', פסח, יום א', ערב שביעי של פסח ויום ב', שביעי של פסח.

זמני פתיחה פסח סניף רעננה:
סגורים מיום ב', ערב פסח עד יום ב', שביעי של פסח.

זמני פתיחה פסח סניף אילת:
פתוחים ביום ב', ערב פסח, עד 15.00. סגורים עד יום ב', שביעי של פסח.

לרשותכם עומדים חמישה סניפים:

סניף ראשי יהודה הלוי 21, תל אביב,

סניף הכיכר אבן גבירול 86, תל אביב,

סניף חיפה , דרך הים 6,

סניף רעננה (קרוי לודנס) , רח' המסגר 1,

וסניף אילת , רח' המליחה.

facebook

הזמנות און ליין
דמי המשלוח תלויים במיקום המזמין. (לבירור אזורי המשלוח.)
זמני המשלוח עד שעה, אבל עקב עומסי צהריים עבור הזמנות שמתקבלות עד שעה 13.30, לשכונות מחוץ למרכז תל אביב, רק נוכל להתחייב לזמן משלוח עד שעה וחצי.

 

הרשמה לסדנאות התזונה

הרשמה לסדנאות הבישול העיוניות

המטרה של בודהה בורגרס

לחלוק עמכם את הידע והיכולת להזין את גופכם בתזונה בעלת ערך, בעזרתה תהיו בריאים, יפים ורזים יותר, ופחות חשופים למחלות.

המזון שלנו מכיל ערכים תזונתיים רבים, עם דגש
על רכיבים תזונתיים נטולי קלוריות. על פי מחקרים ככלל, ובשני העשורים האחרונים בפרט, המזון הצמחי נחשב לבריא ביותר. אנו נמנעים לחלוטין מהכנסה של רכיבים מן החי, שהוכחו כגורם מספר 1 של מחלות המערב. אתר זה מציג את תמצית המצב העדכני של עולם התזונה, בתקווה לעורר גם בכם שינוי לטובה.

בריאות = טבעונות

ההתמקדות הרבה בחשיבות החלבונים בתזונה היא אחת הסיבות העיקריות למגמה הרווחת של התאבדות תזונתית. למדנו שריבוי חלבונים משמעו תזונה נכונה והנחנו שמוצרים מן החי הם המקור הטוב ביותר לחלבונים במקום ירקות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים וזרעים. שמנו מבטחנו בהנחות שגויות. התזונה עתירת החלב והבשר חשפה אותנו להתקפי לב ולמגפה של מחלות סרטניות.

מתברר שהבריאות שלנו היא סך החלוקה של הרכיבים התזונתיים בכמות הקלוריות שאנו צורכים. מוטב שהתוצאה המתקבלת מחלוקה זו תהיה גבוהה ככל האפשר.

נוסחה זו מבטאת את הצפיפות התזונתית של הדיאטה שלנו. המזון מורכב מצד אחד מרכיבים תזונתיים בעלי קלוריות (אנרגיה) – פחמימות, שומנים וחלבונים, ומצד שני מרכיבים תזונתיים נטולי קלוריות – ויטמינים, מינרלים, סיבים ופיטוכימיקלים. רכיבים תזונתיים נטולי קלוריות אלה, חיוניים ביותר לבריאות.

המפתח להפחתת משקל יציבה וארוכת טווח טמון באכילת מזונות מרובי רכיבים תזונתיים, יחסית למספר הקלוריות שהם מכילים (פחמימות, שומנים וחלבונים). במילים אחרות, היחס בין הרכיבים התזונתיים למספר הקלוריות צריך להיות גבוה ככל האפשר.

כדי להפחית ממשקלכם ולשפר את בריאותכם, עליכם לאכול מזונות בעלי יחס גבוה בין הרכיבים התזונתיים לבין מספר הקלוריות שהם מכילים.

המזונות שמכילים את הכמות הגדולה ביותר של מרכיבי תזונה לכל קלוריה הם ירקות וקטניות, העשירים מאוד אף בחלבונים ובסידן. רוב הירקות מכילים יותר חלבונים לקלוריה מאשר בשר, ויותר סידן לקלוריה מאשר חלב. לא ניתן להגזים בצריכת חלבונים כשאוכלים פחות מוצרים מהחי ויותר ירקות, קטניות, אגוזים וזרעים.

 

 

Menu Branches Veganism Nutrition Wanted Links Contacts English